Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Trillingmamman - 7 oktober 2014 23:21

Har haft en hel del att stå i nu senaste tiden. Är det inte plugg så är det packa eller fixa och trixa.

Lite kärlek till bilen, det vill säga nytt batteri eftersom den snällt bara inte ville starta mer. Tog en och en halv timme men jag gjorde det. Klapp klapp!

Slipa och måla hylla, hyllplan och lådor till nya lägenheten.

Mörkt blev det och kaos i köket bland allt annat.



Ah vad fan. Glömde ta av mig tossorna efter att ha hämtat barnen på förskolan. Ja jag är nog lite förvirrad och glömsk just nu.

Kliniska övningar i skolan, här EKG taget. Verkar må fint!

Har hamnat i en fas där jag har svårt att sova. Många tankar far runt i huvudet nu. Vet att det kommer bli bättre. Saknar John Blund bara.

Att vara stark innebär ofta att vara ensam med. På grund av min styrka, den jag är och vad jag står för samt hur jag ser ut gör att folk mer än gärna dömer mig i förhand. Att vara stark, självständig och säga vad man tycker är inte samma sak som att man är en kall bitch. Jag har känslor, gråter många gånger och känner jag med. Som ni andra. Starka personer skrämmer folk. Tyvärr! Och jag tycker det är synd att man ser det så, för det är inte sant.

Nu ska jag försöka sova. Skola i morgon och ett par dagar till. Längtar till helgen. Lite roligheter och människor jag tycker om. Sen är det dags för praktik i tre veckor.

Snart så...

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards