Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Trillingmamman - 12 oktober 2014 13:16

Nu kan jag bocka av tre tentor för de här veckorna som varit. Var helt slut efter lördagens skrivande. Fick ihop 21 A4-sidor. Skrivkramp hade jag! Tror att det gick bra men vi får väl se efter ett par veckor när resultaten kommer.

Vädergudarna hade jag med mig igår i alla fall och jag kunde slipa och måla klart det mesta.

Bara hörnskåpet som behöver en omgång till.

Bokhyllan är klar.

Lådorna också.

Just nu är det fullständigt kaos i köket. De målade grejerna behöver stå inomhus eftersom regnet öser ner.

Idag passar jag på att packa och har faktiskt inte så mycket kvar. Viktigt att det blev gjort det mesta då jag börjar praktiken på måndag och i tre veckor framöver. Har en jobbhelg framför mig dessutom. Får nycklarna om två veckor så tills dess ska jag väl stå ut.

Kartonger och kaos överallt. Snart är det över.

Har dragit på mig en hosta som envist hänger kvar. Har svårt att springa just nu. Saknar löpningen och har en grym abstinens efter det. Men jag tänker använda förnuftet och vänta ut det, har ingen dödslängtan direkt efter att bli ännu sjukare.

Tar en välförtjänt kaffepaus men ska dyka in i packningens värld igen. Har fått mycket gjort denna helg. Till och med ett besök hos frisören. Till allas stora besvikelse så har jag bara klippt topparna (är ironisk för kort hår passar helt enkelt inte på mig, men snyggt på andra).

[Bild]

Japp så är det nog....

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards