Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Trillingmamman - 29 oktober 2014 14:50

Nu är kartongerna flyttade och på plats. Fick hjälp av vännen Cilla. Fort gick det. Nu är det bara att packa upp det som går, inväntar också lite möbler som kommer på söndag. Torkade ur skåp och lådor samt garderober så det går att få in lite.

Det minskar i alla fall.

Detta blir Linns rum. Lampan har hon valt själv och den skymmer hela rummet (enligt mig).

Blev lite inköp av galgar med vilket är ett måste. Hänger det mesta av mina kläder samt att barnen säkert behöver några var.

En liten inflyttningspresent från Skövdebostäder. Väldigt bra och ha måste jag säga. Kommer väl till användning nu när mycket ska upp på väggarna med.

Två dagar kvar på praktiken. De här veckorna har gått ruskigt fort och jag har fått lära mig mycket och varit med om en hel del. Trivs enormt mycket på akuten. Ska bli skönt med skola igen också, gamla vanliga rutinerna. Det enda som är nytt är boendet.

Nu ska jag njuta en stund av en kopp kaffe innan kvällsrusningen kommer med alla måsten.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards