Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Trillingmamman - 3 november 2014 10:15

Det monteras för fullt och hela lägenheten är fylld med kartonger just nu. Mamma, pappa och min morbror hjälper mig. Som det är nu så har de bara en våningssäng kvar, de har jobbat på bra. Vi började rätt så sent igår då de fick fel på bilen mellan Mariestad och Skövde och kunde bara köra i 20 km i timmen. Alla hjälpte till så gott de kunde.

Linn och morfar monterar köksstolar.

Morbror Ronny monterar köksbord.

Tv:n är på plats.

Ronny och pappa monterar våningssäng nu på morgonen.

Gardiner och matbord klart sen igår. Nu är det bara det små praktiska som jag väntar på att det ska fungera. Tv:n saknar en del kablar. Internet fungerar inte heller. Småsaker som kommer igång så småningom.

Nu ska jag göra lite nytta. En kopp kaffe till till att börja med.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards