Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Trillingmamman - 16 november 2014 23:56

Den här helgen gick fort, alldeles för fort. Är inte utvilad ett dugg och har lite lätt ångest för kommande vecka. Bara bita ihop.

Har fått hjälp med TV:n, tacksam över det. Även om det bara är Wii som är inkopplat och Netflix. Det går i alla fall att se på film. De vanliga kanalerna är samma gamla vanliga visa. Har haft lite svårt att sova så jag har ägnat kvällarna åt att titta på kärleksfilmer (say what!?!). Inte riktigt jag men... det har varit okej ändå. Några riktiga snyftisar.

Borde sova nu med men det går inte. Får räkna får eller något. Ett får, två får, tre fårskallar, fåret Shaun, svarta fåret, en jäkla massa ulltuttar.... Nä jag kör på en film till.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards