Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Trillingmamman - 27 november 2014 23:48

Kanske dags att dra åt handbromsen lite. Det är så mycket som hänt och jag har mest förträngt saker. Vilket resulterade idag att hjärtat rusade, jag började skaka och var bra nära på att svimma. Ingen skön upplevelse. Mår bättre nu, fick hjälp och blev hämtad från skolan. Tack!

Har mina småttingar hemma. Mycket kärlek, vilket jag behöver just nu. Många kramar har det blivit.

I morgon är det tenta i läkemedelsräkning. Med tanke på det som hände idag så tar jag det som det kommer. Det får gå som det går. Har fått underbar hjälp på vägen och jag är så tacksam över det. Det kommer att hjälpa mig mycket i morgon och förhoppningsvis hela vägen. Vilket återstår och se när resultat av tentan kommer. Den här terminen är helt klart den tuffaste. Fjärde tentan, två omtentor, kommande praktiskt prov och en sista tenta igen (och säkert omtenta på det). Inte så konstigt att man klappar ihop. Ger upp gör jag inte. Det finns inte i min värld. Självklart ska jag ta det lugnt mer än vad jag gör. Det behövs. Efter alla tentor och praktiska prov ska jag unna mig något riktigt gott för mig själv, för det är jag värd!

Sjuksköterska ska jag bli. Jag ska ta mig igenom den tuffaste terminen. Med det stöd jag har så kommer det att gå.

Borde lägga mig nu och ska göra det alldeles snart. Ville bara skriva av mig lite. Tur att bloggen finns!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards