Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Trillingmamman - 3 december 2014 09:31

Fick snällt gå upp tre i natt, Leon är magsjuk. Som tur är så är det inte vinterkräksjukan utan bara magsjuka (ganska stor skillnad). Han mådde dåligt nu även på morgonen så det blir ännu en dag hemma. Stackars liten. Resten av barnen bygger och leker och är friska från sina åkommor. Linn sover (sjuk hon med). Själv sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna till liv, är mer död än levande. På väg att inta frukost men känner inget sug efter allt torkande direkt. Usch och blä för magsjuka.

Planerar inte dagen utan tar allt som det kommer. Tvättmaskin går för fullt och lär väl göra under dagen. Den här dagen blir mer att ta sig igenom och hoppas att ingen mer insjuknar. Själv är jag snart immun (peppar peppar). Ska inte säga något för sist åkte jag dit även om det var kort och intensivt.

Idag håller jag tummarna för alla som gör praktiskt prov, heja heja. Jag har återhämtat mig från gårdagens miss och har gått över till humöret "nä nu jävlar". Känns det igen? Konstigt hur man fungerar egentligen men så är det. Ni som har åldern inne vet den här gamla barnleksaken som man tippade och som reste sig igen. That's me! Precis så funkar jag.

Nu måste jag ta min lilla magsjuka kille igen.... Gaaahhh för spyor.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards