Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Trillingmamman - 5 december 2014 00:51

Blev barnledig idag och har tillbringat förmiddagen i skolan. Skrivit ut papper och sammanställt lite. Fick sällskap av en klasskamrat vilket var mycket trevligt. Tack!

Har tränat på eftermiddagen, både styrketräning och backen i strupen (dvs en km rakt upp). Känner mig stark. Träningen går bra.

Tog en kväll hos Cilla och tittade på film, herregud vad jag skrattade oavbrutet i nästan två timmar. Familjetrippen är värd och se, eller We are the Millers som det heter på engelska.

Är hemma sen länge men kan inte sova. Önskar jag kunde koppla bort tankarna ibland men just nu går det inte.

Kan jag bara få sova, snälla.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards