Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Trillingmamman - 8 december 2014 06:24

Helgen gick fort förbi. Inte bara jobb utan också gott sällskap med goda vänner. Det bjöds på många skratt och jag minns inte sist när jag hade så kul att magmusklerna värkte. Tack alla inblandade, det var verkligen en minnesvärd kväll.

Söndag kvällen blev lugn, trött var jag. Film med Linn och Alexander som ville sova hos mig. Somnade på två röda. Känner mig fortfarande trött och önskar lite fler dagar på den här helgen. Börjar bli gammal och behöver många dagar för att återhämta mig efter fest. Det är dock värt det eftersom det var så himla roligt.

Idag tar jag saker och ting lite som det kommer. Seminarium är det, där av uppe med tuppen idag. Lugnt och stilla och jag dricker mitt kaffe i lugn och ro. Det är måndag och jag vet också att det är träning idag som väntar, backträning i Strupen och ett styrketräningspass. Yes! Det ska bli kul.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards