Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Trillingmamman - 13 december 2014 14:37

Vaknade efter åtta idag, vilken sovmorgon. Tack ungar! Pigg och glad känner jag mig. Har hunnit med och posta paket, handlat, kört backträning och styrketräning. Orken är på topp, barnen är lugna. Tack gode gud för det med tanke på gårdagen.

Julie är på strålande humör.

Gabriel och Lucas snodde min iPad och spelade lite.

Tänker ta det lugnt resten av kvällen. Klockan har redan hunnit bli halv tre. Har lite tvätt att ta itu med först. Inget som brådskar egentligen men när myrorna i brallorna kommer så vet jag vad som finns att göra.

Mentalt känner jag mig starkare också. Konstigt nog. Vet inte om det beror på endorfinerna efter träningen eller om jag har kommit till insikt bara.

Sanna ord. Nu ska jag sätta mig med barnen och titta på Frost.... igen! När man har barn får man finna sig i att titta på samma film om och om igen. Aja, kan "vila" lite under tiden.

Ett konstverk av Alexander. Frosts egna lilla Olof.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards