Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Trillingmamman - 30 december 2014 17:07

Idag sprang jag och gissa om jag tyckte det var riktigt skönt, trots kyla och snö.

Det blev en runda på 7 km och precis lagom. Min vanliga rutt. Backträningen och styrketräningen har gjort susen. Är tillbaka på banan igen, vilket känns underbart. Ska hålla fast vid styrketräningen mer än sist bara.

Blev lite utelek i pulkabacken idag också. Det höll en halvtimme sen kraschade barnen i humöret.

Lucas åkte som en galning.

Toppade gjorde Julie som fick ordentlig fart att hon åkte över cykelbanan och ner i backen på andra sidan, det vill säga mitt i klorofyllen och buskarna. Sen var inte pulkaåkning kul längre.

Alexander röjde bredvid.

Leon var bra modig och åkte fort men det var med skräckblandad förtjusning. Mest skrattade han.

Nu är vi hemma igen och en lugn kväll väntas. Lite lättare middag var det tänkt ikväll. Sen löper det på med det vanliga. Själv ska jag plugga och bara ta det lugnt så här näst sista dagen på året.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards