Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Trillingmamman - 9 januari 2015 20:09

Ja vad säger man. Hemma efter att ha tentat i över två timmar, hjärnan är som en urvriden trasa. Vet inte alls hur det gick. Patofysiologin definitivt bättre än omvårdnaden, det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Men så är det nog denna gång, jättesvåra tentor. Vill inte tänka på det nu utan jag tar helg. Ska inte göra ett skit på två dagar. Bara koppla bort allt. Nu vilar jag upp mig och tar nya tag.

Strax ska jag natta lite barn och titta på ett par avsnitt av Bones. Det blir min fredag det. Ha det bäst alla.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards