Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Trillingmamman - 10 januari 2015 14:52

Fick en härlig sovmorgon, barnen vaknade strax innan åtta. Det tackar jag för. Trots många timmars sömn så var jag trött när jag vaknade.

Efter ett par koppar kaffe så vaknade jag till liv. Har verkligen inte gjort någonting idag, bara latat mig. Trodde inte det skulle vara så skönt och göra ingenting men idag passar det alldeles utmärkt. Det är halvsanning för jag har trots allt gjort frukost, lunch, disk och tvätt men inte i sträck.

Det blev pannkaksmaraton på en trippelsmet. Matglada ungar länsade i stort sett allt. De åt kan man säga.

Barnen leker fint, det är lugnt här hemma.

Alexander bygger.

Sen har vi busungen Leon som varvar mellan lek, retas, bygga, klättra och hålla mig sällskap. Goa unge!

Som det ser ut nu så ska vi fortsätta med att göra ingenting. Gud så skönt. Kaffet väntar här så det ska jag ta mig. Får nog skingra mina tankar med på något bättre. Ingenting gör att jag tänker massor.

Ha en fin lördag alla för det ska vi ha.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards