Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Trillingmamman - 14 januari 2015 19:08

Jisses vad snabba de var med resultaten på en av tentorna, omvårdnaden. Gick inte så strålande för min del, men det gjorde det inte heller för 68% andra. Säger en del om hur tentan var utformad. Aja, bara bita ihop och göra om. Börjar bli mästare på omtentor snart.

Hade trevligt samtal med Apple support. Trevlig och hjälpsam prick jag pratade med dessutom. Skrattade gott och han åt mig. Ska försöka få ordning på min iPhone som behöver en och annan renovering efter djupdykningen i asfalten. Den är allt annat än schnygg.

I morgon blir jag barnledig igen, veckan går fort. Blir mys med min äldsta tjej, plugga läkemedelsräkning, träna, jobba och börja nya kurser. Här går det undan.

Ska bli kul och träffa alla andra igen. Har isolerat mig alldeles för länge känner jag, dessa tentatider säger jag bara.

Näpp, nu ska jag förbereda ett antal ungar för sängen. Själv ska jag bädda ner mig och titta ett par avsnitt på Bones.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards