Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Trillingmamman - 17 januari 2015 07:42

Tror min gosse blev nöjd igår. Vi firade lugnt, kalas för kompisar blir vid senare tillfälle. Det var syskon, mamma och pappa som närvarade igår.

Presenter fick han minsann.

Något som han önskat länge bland annat.

Tårta blev det givetvis också. Maränger, glass, grädde och chokladsås. Något som barnen älskar och det är i stort sett en stående favorit som går i repris på födelsedagarna. Nästa barn som fyller är Leon.

Åkte sedan hem och tog det ganska lugnt hela kvällen. Körde ett styrketräningspass bara men sen var det fötterna upp och viloläge som gällde. Idag ska jag ta mig ut på en löprunda efter jobbet, riktigt längtar. Ska köpa Icebug nästa vecka, har bestämt mig för det så jag kan springa trots isbana. Ikväll blir det de vanliga pjucken och en lugn runda förstås.

Helgen lär swischa förbi och jag behöver andas lite för på måndag startar nya kurserna. Here we go! Ska underhålla min mattehjärna som jag har tränat upp hela veckan i läkemedelsberäkning. Det har gått riktigt bra och jag sätter den nu känner jag. Kan jag få bocka av en omtenta till tack!

Det kommer nog gå bra, det ska gå bra har jag bestämt mig för. Tror på det här året, 2015 är mitt år. Kan bara inte bli sämre än det förra. Tänker inte tillåta det.

Lördag är det. Ha det riktigt gott alla denna kalla januaridag.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards