Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Trillingmamman - 22 januari 2015 22:27

Har haft ett par riktiga mysiga dagar, trots min förkylning och vila från träning. Är på bättringsvägen sakta men säkert så det går åt rätt håll i alla fall. Har inte legat i sängen direkt utan gjort andra saker. Igår var jag på bio med en vän från klassen, vi såg Wild. Riktigt bra faktiskt. Vilken mysig biograf dessutom. Frågade vännen innan vilka platser vi hade och hon sa i mitten.

Jo men, i mitten var det. Fanns bara tre rader. Riktigt mysig liten biosalong. Lyckad kväll.

Idag var det skola för min del på förmiddagen. Sen fick jag avvika för att handla innan jag hämtade barnen. Det är lite som går åt när vi alla är hemma och det är bättre att göra det själv än att plocka med alla till affären. Goa glada ungar fick jag hem, och som jag har saknat dem.

Passade på att handla hem lite hårfärg också. I helgen blir det att fixa till sig själv lite. Har även lyxat till det med en ny väska också.

Det stod liksom Eva på den. Är så sjukt nöjd, tack Anna! Den kommer att användas flitigt av mig.

Nu sover alla i sina sängar, även jag har intagit horisontalläge. Känner mig inte trött än och får väl spela lite på telefonen tills det att John Blund dyker upp. Huvudet snurrar av tankar hela tiden och det bästa sättet är att spela lite för att distrahera mig själv.

I morgon är det fredag igen. Inget planerat mer än föreläsning på förmiddagen och plugga läkemedelsräkning efter lunch. En vecka kvar sen är det omtenta. Men jag ska förstås njuta av helgen och vara bullmamma och gosa med barnen lite.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards