Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Trillingmamman - 28 januari 2015 13:54

Ja, vad ska man säga. Bockat av ännu en födelsedag med firande. Gårdagen var riktigt trevlig och med ett bra avslut.

Hämtade en glad kille från dagis.

Tårta och presentöppning, han var mycket nöjd och glad den lilla mannen. Somnade gott och vaknade supertidigt för att han ville leka med allt han fick.

En bra dag igår, en bra dag i morse som vände till det mindre bra. Men den ska sluta bra.

Vill inte gå närmare in på detaljer men det känns som om jag bara vill skrika rätt ut. Sluta dissa mig.

Jag blir faktiskt ledsen. Även om man inte kan tro det bakom min fasad. Ja jag är stark men jag har också känslor. Just nu gör det bara ont.

Som tur är så har jag tillbringat tid i samtal med en vän. Det piggade upp. Har också saker att se fram emot i helgen, längtar som bara den. Jag tar fram de små positiva sakerna för att lindra det jobbiga. Den här dagen ska sluta bra har jag bestämt mig för. Sista kvällen med barnen innan de tillbringar tiden med pappa. Ska njuta lite ikväll av äkta kärlek. Inte dumt alls. Ha en fin kväll alla!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards