Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Trillingmamman - 3 februari 2015 21:28

Ligger i sängen redan, är skapligt trött efter den här dagen och löprundan ikväll. Åt mat vid halv nio och efter det kände jag hur tung kroppen blev. Ögonen fladdrade också så det är lika bra jag lägger mig. Varför sitta uppe när det inte behövs. Och jag lär inte ligga och grubbla utan somna rätt så fort skulle jag tro.

Så inga mer knop gjorda idag. Fötterna upp, horisontalläge, ställa alarmet och sen sussa gott.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards