Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Trillingmamman - 4 februari 2015 22:42

Sista dagen på min barnlediga vecka. Inte för att jag har varit ledig speciellt mycket, det har faktiskt gått i ett även om några tillfällen varit nöjen. Annars har det varit fullt av föreläsningar, uppgifter, bokningar av resor, utvecklingssamtal och för att inte tala om alla telefonsamtal hit och dit.

Idag har jag jobbat på en gruppuppgift där det behövdes sammanställas arbete från alla deltagare. Tyvärr missas det från en del att skicka in saker och ting och jag orkar inte längre sitta uppe och vänta. Trist bara när det sker jämt. Känns inte som att jag vill ägna mina studier till att jaga folk som säger en sak men gör annat. De skiter med andra ord i att höra av sig. Det är väldigt irriterande då man ska jobba i ett team med den här uppgiften. Ikväll struntar jag i det, behöver sova. Inte jaga folk. Hoppas bara att det går nu när jag är uppe i varv. Får räkna får eller slå på en film för att komma till ro. Larmet är i alla fall ställt.

Längtar efter barnen och det ska bli härligt att få träffa dem i morgon igen. Sportlov är det snart med och två av dem åker iväg. Fast de kommer med all säkerhet att få roligt. Natti natti, dags att krypa ner. Även om jag inte kommer att somna i första taget.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards