Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Trillingmamman - 13 februari 2015 08:39

Härligt med sovmorgon, det behövdes. Känner mig som en ny människa. Blev barnledig igår men lånade med mig trillingarna. De ska få följa med till skolan idag. Jag ska inte göra så mycket skolarbete utan bara skriva ut en massa papper. Sen tar vi en fika också. Kan behöva en dag "ledigt" från allt.

Det är en hel del att göra när man studerar på högskola, inte alltid man tror det. Men det ska nog gå hela vägen. Tänkte ta mig en semester mot hösten eller vårkanten 2016. Fyller jämt i år och går i tankarna att unna mig själv en resa till varmare breddgrader. Det är ekonomin som styr det så vi får se hur det går.

Ska strax göra mig i ordning och sen ta trillingarna. Först dricka upp kaffet i lugn och ro. Ingen stress idag inte.

En dag i taget. Det är ju dessutom fredagen den 13:e. Ha en riktigt fin helg alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards