Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Trillingmamman - 1 mars 2015 21:40

Är helt sänkt av min förkylning (läs jag tycker synd om mig själv rätt så rejält just nu). Har trots det jobbat och varit barnvakt i helgen och det har varit väldigt mysigt. Det ska också bli skönt med vila ikväll. Ny vecka väntas med en hel del att göra i vanlig ordning.

Kom på mig själv idag att jag måste besiktiga bilen. Lite sent ute men jag fick en tid i morgon eftermiddag redan, här gick det smidigt. Inga Stockholmsköer här inte. Känner mig grymt bortskämd för min del då jag totalt glömt bort att boka tid. Det löste sig tack och lov. Så håll tummarna nu att lilla Bettan går igenom.

Har vilat lite så jag är dessvärre inte trött, men det behövdes dock. Tänkte slå på en film som jag kan skingra tankarna med. Nu har jag mycket som snurrar igen. Vill bara sudda, radera och ta bort. Inte fullt så enkelt.

Inte fullt så enkelt....

Film var det. Bäst att sätta på en innan mina gråa hår spränger fram. Ha en fin söndag!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards