Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Trillingmamman - 8 mars 2015 09:34

Nu har man vaknat till liv denna soliga söndag. Har återhämtat mig från gårdagens omtenta som förmodligen inte gick vägen, har jag tur så gör den det. Gav mig i alla fall på nästa tentaplugg i psykiatri. Får bocka av en i taget känner jag. Tänker inte grubbla mer på det, finns annat i huvudet som snurrar tillräckligt och som vägrar försvinna hur jag än försöker.

Idag blir det en liten utflykt. Det blir handla pisitionslykta till bilen och jag ska få hjälp med montering av den samt justering av vindögda Volvon. Sen är det bara att köra till drop in på bilprovningen.

Veckan som kommer bjuder på ett späckat schema, känner pressen komma. Men jag ska fixa det. Med allt runt omkring skulle jag behöva en lång löptur.

Som tur är kan jag styrketräna. Förkylningen och hostan gör dock att jag inte kan springa än. Längtar som bara den ut i spåret.

Idag har jag bestämt att det ska bli en bra dag. Dags att göra i ordning sig och bege sig ut i vimlet.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards