Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Trillingmamman - 29 mars 2015 06:41

Jag vaknade med ett ryck i natt strax innan två. Alltid lika spännande, och inte var det av mardrömmar heller. Sen om det var dröm eller verklighet kan jag inte heller avgöra men det knackades på fönsterrutan. Förmodligen en dröm eftersom jag bor en bit upp. Somnade om utan problem i alla fall tills väckarklockan ringde och talade om att det var dags att kliva upp. Nu sitter jag här och intar kaffe och frukost och det är jobb som väntar mig.

Helgen har sprungit förbi känner jag, fattar inte att det ska gå så fort. Har ändå hunnit med en del. I fredags kväll var det med god väns sällskap.

Riktigt trevligt hade vi. Tack finaste!

Efter jobb idag har jag bestämt mig för att göra ingenting. Bara ta det lugnt. I morgon är det en ny kurs som börjar, påsklov för dom flesta och tre veckors praktik för min del snart också. Vi ska inte prata om alla dessa tentaresultat som också kommer att komma tätt efter varandra.

Men nu är vi här och nu. Söndag och det regnar. Ska i alla fall ha en riktigt trevlig dag vilket jag hoppas många andra får med trots en timme mindre sömn.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards