Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Trillingmamman - 2 april 2015 05:30

Idag är det sista dagen i skolan innan praktiken börjar, tre roliga veckor väntas. Föreläsningar står på schemat så klart den här dagen och sen ska jag hämta mina små underbara. Veckan har varit lång, det har varit ensamt och mycket tomt när de inte har varit här. Fast de har haft det bra.

Ska också ringa angående mina provsvar vilket jag gjorde redan igår. Stod i fel telefonkö tydligen och fick reda på det efter ett par timmar. Orkade då inte ringa på nytt för att stå i ett par timmar till. Orken är inte riktigt med. Har införskaffat mig lite energi i alla fall, tack min underbara klasskamrat för sparken där bak. Det behövde jag.

Inte det godaste men nödvändigt, och detta får våra gamla. Hua, nu vet jag hur det smakar. Men jag ska inte dra alla över samma kam för många kanske gillar smaken. Jag hör inte till en av dem.

Påsken och lite långledigt står för dörren. Ska bli skönt, jag längtar faktiskt. Somnade tidigt igår för att invänta den här dagen, är utvilad och sitter nu och intar morgonkaffet i lugn och ro. Dags för frukost snart också. Tankarna snurrar lite som vanligt men jag känner ändå att jag är på gott humör.

Fick en dos energi av att prata med mina föräldrar igår, saknar dem massor. Nästa vecka blir det en tripp till Stockholm och då ska jag få se dem igen, plus lite andra glada goa människor. Kul ska det bli och jag ser fram mot det massor. Det händer alltså positiva saker just nu vilket påverkar mitt mående i rätt riktning. Får önska alla en trevlig Skärtorsdag och en härlig Påsk!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards