Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Trillingmamman - 7 april 2015 10:39

Somnade som en stock igår och måste ha haft livliga drömmar. Vaknade av att det ringde på dörren... Trodde jag. Bara en signal. Klockan var halv elva. Helt tyst förutom att min dotter kom ut från sitt rum. Var tvungen att fråga henne om hon hade hört ringklockan. Blicken sa allt, med andra ord drömde jag. Vad verkligt saker och ting kan kännas i drömmar.

Idag är det första dagen på praktiken. Håller på att förbereda mig. Kaffe i stora lass, en dusch och lite lunch så är man som ny igen. Humöret är på topp måste jag säga.

Bara tre dagar kvar. Nedräkning på hög nivå här. Sen bär det av uppåt. Nu ska jag återgå och göra allt set jag ska innan det är dags att bege sig för dagen. Tjing!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards