Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Trillingmamman - 13 april 2015 05:56

Har haft en underbar helg som tyvärr gick alldeles för fort. Jag och Cilla har bott hos min syster och det blev mycket skratt och trevligheter. Hann också med att hälsa på min farmor, mina föräldrar och en god vän sen många år tillbaka. Vill gärna skruva tillbaka tiden lite.

Jag och Cilla på väg till Gröna Lund i lördags.

Resan hem igår blev lång och vi kom hem sent. Trötta var vi vilket inte är så konstigt kanske.

Idag är det en ny vecka, praktik väntar förstås vilket jag ser fram mot. Lite kaffe, lite frukost och en dusch så är man som ny igen.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards