Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Trillingmamman - 17 april 2015 20:09

Vips så var det fredag. Dagarna och veckorna går ruskigt fort. Förutom tentan i morgon så väntas en lugn helg. Behöver ta igen mig lite efter veckans alla intryck. Barnen är i alla fall hur snälla som helst, den minsta har redan somnat. Skall snart lägga resten av söta gänget. Sen väntas plugg. Får även besök av en kompis i klassen som också ska skriva den roliga tentan i morgon. Är så nervös. Det är fjärde gången för min del och sätter jag den inte nu så blir jag låst till nästa termin. Usch vad dessa arton dagar efter kommer att kännas långa innan man vet resultatet.

Har varit på gott humör även idag, känner mig glad även om tankarna far i huvudet på mig.

Får se till att fokusera på pluggandet ikväll så jag inte tänker för mycket. Det ska nog gå bra.

Efter tentan i morgon blir det njuta av lördagen, sen är det bara att dyka på nästa som är om en vecka. Läkemedelsräkningen. Gaaahh! Missade den sist med ett slarvfel. Gör om gör rätt.

Ha en fin fredag alla! Nu ska jag natta lite godingar.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards