Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Trillingmamman - 5 maj 2015 05:25

Sjuka barn var det här, inte däckade men halvrisiga. Tillräckligt för tajmingen kunde inte vara sämre. Efter mycket om och men så lyckades jag lösa lite problem igår. Tack underbara Mia ??.

Idag kommer det att bli en intensiv dag. På schemat B-uppsats skrivande. Andra deadline i morgon. Det här måste gå och det gör det med lite tråcklande. Har en bra kamrat som jag skriver med så allt löser sig. Har haft kniven mot strupen förr.

Igår var jag på sjukhuset i Lidköping, undersökning av svalg och matstrupe. Jisses vilken high tech maskin de hade. Snurrade åt alla håll och kanter medan den röntgade och jag sväljandes av kontrastvätska. Nu väntar jag bara på svar. Hoppas allt såg bra ut men att de hittar orsak till mina sväljsvårigheter. Läkaren och röntgensjuksköterskorna var helt underbara.

Sitter och intar mitt morgonkaffe, snart dags att göra sig i ordning. Ska bara njuta en liten stund till.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards