Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Mental urladdning

Av Trillingmamman - 8 maj 2015 15:58

Så var det färdigt, vilken jäkla dag. Är helt mentalt slut. Det började redan vid tio i morse efter det att jag hade det praktiska provet.

Fast det är inte av något negativt som hänt. Tvärtom, en sten har släppt från mitt hjärta. Nu kan jag bocka av alla eftersläpande tentor och prov, jag är godkänd för termin fem. Klarade den sista nu på morgonen med ett VG. Jag är så glad och lättad. Jenny som gjorde sitt omprov samtidigt med mig blev också VG. Vi bröt ihop båda två av lycka. Mentalt är jag helt slut även om jag är lättad. Tänk att jag klarade allt som släpade efter, det var en del kan jag säga. Nu behöver jag inte tänka på det längre utan blicka framåt.

Har fått sällskap här hemma av en bedårande, kelsjuk katt. Välkommen till familjen lilla Peppi.

Hon fann sig till rätta ganska fort. Vi kelar som aldrig förr.

Nu ska jag vila lite så jag återhämtar mig inför kvällen. Ha en riktigt fin helg alla!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

 
 
Ingen bild

Helen

8 maj 2015 19:24

Härligt....Stort Grattis. Grymt bra jobbat. Trevlig Helg/ Helen

Trillingmamman

8 maj 2015 19:30

Tack så hjärtligt ??. Ha en fin helg. Kramar

 
Ingen bild

Sess

8 maj 2015 22:08

Å vad kul!! Så imponerad av det du gör! Stort grattis!
Sicken söt liten kompis..
Ha en fin helg :)
Kram

Trillingmamman

8 maj 2015 23:10

Tack fina ??. Önskar en riktigt mysig helg. Kramar

 
Ingen bild

Anki

8 maj 2015 22:35

Va du är bra! Girl power!
Kram å trevlig helg Anki å alla grabbar!

Trillingmamman

8 maj 2015 23:09

Tack goa ??. Ha det riktigt mysigt ni med. Kramar i massor

 
Ingen bild

Linda

9 maj 2015 07:17

Tycker du är grym:) Bor din stora tjej hos dig på heltid?

Trillingmamman

9 maj 2015 07:34

Tack Linda :-). Min tjej är hos sin pappa varannan helg och alla lov, lika mycket men omfördelat eftersom hon går i skolan här.

Ha en fin helg! Kramar

 
Ingen bild

Madde

9 maj 2015 07:58

Vet INTE vad jag skall säga... För att du är GRYM vet du ju redan ;) Så BRA jobbat Bruden.... Är lika GLAD som dig om inte GLADARE....
Åhh vad mysigt med katt....
Njut av helgen....
STOOORA Kraamen <3

Trillingmamman

9 maj 2015 10:02

Tack fina underbara du ??????. Ha en riktigt mysig helg. Kramar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards