Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Trillingmamman - 14 maj 2015 23:39

Fick hem barnen idag så det har varit mycket kärlek nu på eftermiddagen och kvällen. Känns underbart. Nu sover som sen ett tag tillbaka och jag har nästa kärleksfulla hos mig, min älskade kisse. Hon spinner och jag klappar. Något bortskämd på kärlek har jag blivit idag. Inte helt fel. Ska strax krypa ner i sängen tänkte jag, får se hur bra jag lyckas med det. Skulle bli fint väder i morgon så det blir utedag för hela slanten.

Hade det så mysigt igår med hemma hos klasskamraten. Vi badade tunna och tro det eller ej, tog årets första dopp med i riktigt kallt vatten. God mat och trevligt sällskap. Tack för det och den nya energi jag fick. Underbart!

Det är så skönt med långhelg. Behöver ladda om för att orka det sista dagarna nu. Det kommer att gå bra säkert men mentalt så har jag redan slutat termin fyra. Inte klokt egentligen när man tänker efter. Det har gått så fort. Ser jag tillbaka på tiden så är jag förvånad och glad samt stolt över det jag åstadkommit. När skolan är klar helt så ska jag fira ordentligt! Ikväll ska jag njuta och koncentrera mig på att inte tänka alltför mycket. Ha en fin kväll.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards