Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Trillingmamman - 11 juli 2015 21:04

Vilken dag det har varit trots mycket resande, men det var det värt alla gånger. Upplevelsen var minnesvärd. Stort tack till min bror Daniel för presenten.

Precis utanför byggnaden. Något nervös var jag.

Min bror Daniel och jag.

Övar lite.

Några instruktörer flyger lite innan det är dags för oss mindre vana. Har ett videoklipp på mig när jag flyger men får ladda upp den separat då mobilappen för bloggplatsen inte klarar både foto och film.

Summerar dagen som rolig och händelserik. Fick även träffa min lillebror Anders, syster Anna, min dotter Linn samt mamma och pappa. Även om mötena var korta så gav det mig energi och se mina nära och kära. Stort tack för den här dagen!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Av Trillingmamman - 11 juli 2015 06:25

Det känns underbart och ha barnen hemma igen. Och det har varit dagar som fyllts med både glädje och sorg sen i torsdags. Fick tråkigt besked om att farmor gått bort. Hoppas att du har det bra där du är nu.

Livet går vidare och vi har lekt och busat. Igår fick jag besök av min vän Mia, hennes man och alla barnen. Bjöd på lunch och vi hade det riktigt gott. På kvällen ordnade jag lite fint med kasslern till barnen.

Alltid uppskattat när man gör figurer av det. Det serverades sniglar, ekorrar och igelkottar. De små åt med god aptit i vanlig ordning.

Lämnade barnen igen igår till deras pappa. Ska åka tåg upp till Stockholm idag för lite roligheter. En födelsedagspresent jag fått av min bror Daniel. Vi ska flyga vindtunnel idag. Ska bli riktigt kul. Tänk om en månad fyller jag 40 år så det är en förskottspresent.

Sitter och intar morgonkaffe. Det är dags att göra sig i ordning och bege sig ner till tåget. Ha en fin lördag alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards