Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Trillingmamman - 9 augusti 2015 11:25

Kort besök i Stockholm, intensivt men ändå roligt trots begravning. Så gott och se alla igen.

Pappa och min syster Elin.

Linn och jag.

Min lillebror Anders.

Fick besök med mig hem av syster Elin och två av hennes barn. Vi har haft det lugnt och skönt, bara varit och umgåtts.

Ett gäng goa barn samlade.

Vädret har varit okej även om det inte är sommarvärme. Ute har vi varit i parken bland annat.

Alexander leker.

Nu är det redan söndag och de har åkt hem. Jobb väntar för min syster, semestern är slut. Själv har jag en vecka med barnen innan det är min sista jobbvecka för sommaren. Dock väntar kommande vecka med registrering, fritidsinvänjning och hemkomst av två goa tjejer. Längtar så.

Idag skiner solen och lekparken tänkte vi gå till idag. Först lunch för ett gäng hungriga.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards