Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Trillingmamman - 14 augusti 2015 12:29

Värst vad min barnvecka gick fort den här gången, nu är det åter dags för jobb. Har haft mycket att stå i förvisso, möte på skola och inskolning på förskola. På det har det varit registrering, ansökan och annat för min del. Klart att veckan susar förbi. Om en vecka och lite till smäller det, då är terminen i full gång igen för min del och redan nästa vecka börjar barnen. Bye bye sommarlov.

Sol har det varit i ett par dagar nu och riktigt skönt måste jag säga. Mellan möten och inskolning så har det varit en hel del utelek.

Leon och Julie på lekplatsen hemma.

Leon och Julie på skolans lekplats efter hämtning av trillingarna.

Isac röjer också.

Nu har jag en jobbvecka framför mig. Sen nya tag med allt innan det smäller igång med allt. Känner mig inte utvilad trots att jag haft en lugn sommar. Barnledig varvat med jobb, kunde inte ha varit bättre. Ändå så är jag trött. Men jag vet att det också har varit mycket annat denna sommar som har tyngt mig, operation och farmors bortgång samt begravning. Har även gjort en hel del för mig själv och med barnen. Haft långväga besök i omgångar också. Kanske därför jag är trött. Inte många lugna stunder. Sen har jag en begynnande förkylning på G. När skolan väl sätter igång så vet jag att det kommer att gå bra, man kommer in i det fort. Önskar mig ändå en månads semester till, med trettio grader och solsken.

Det är ju nu det fina vädret kommer dessutom. Håller med Leon på bilden och pekar finger åt skitvädret som varit. Det suger lite att man inte kommer att vara ledig för att njuta av det sista. Men så är det, bara gilla läget.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards