Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Trillingmamman - 20 september 2015 10:56

Igår var vi nere en sväng på Prideparaden i Skövde. Långpromenad blev det och vädret var toppen. Perfekt för ett gäng rastlösa barn.

Lördagsgodis i centrum.

Den som saknas är Linn som är i Stockholm hos sin pappa.

Fina underbara Linn.

Det blev annars mycket tjejmys igår. Erica som bor hos mig fixade i ordning Julie innan vi gick ner till stan.

Fina Erica.

Fin blev Julie och hon var så glad över att bli ompysslad.

Hade Cilla och hennes barn över igår kväll. Riktigt trevligt med så mycket tjejsnack. Efter att de gick hem och jag nattat ett gäng trötta barn så passade vi på att färga håret på Erica. Ikväll blir det min tur.

Här kör vi tjejgrejer rakt igenom.

När Linn kommer hem så blir det även en kväll med henne. Hon önskar färga håret hon med.

Idag har vi inga planer utan tar dagen som den kommer. En tur till Elins blir det nog. Men inte än. Njuter av att göra ingenting en stund till medan barnen leker.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards