Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Trillingmamman - 6 januari 2016 09:26

Idag är det som bekant en röd dag och jag är ledig, det vill säga skolan är stängd. Det blir och plugga ändå tyvärr, en mastig hemtentamen väntar så det är bara att ta tjuren vid hornen.

Igår var jag och ett par andra i klassen hemma hos en av tjejerna och vi hade det riktigt trevligt. Tänk att fem timmar kan gå så fort. Stort tack för igår kväll! Riktig boost och precis vad jag behövde. Humöret är på topp idag.

Ligger i sängen fortfarande och ska snart göra i ordning mig, först njuta en stund till av tystnaden. Har ingen brådska än då hela dagen/kvällen står till förfogande för skolarbete.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards