Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga.

Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor anledning är att jag är mitt i jobbsökande och har och ska gå på intervjuer angående jobb. Det sprudlar glädje inom mig. Det svåraste är att välja sen.

Nu är det C-uppsats som gäller och vi ligger inte på latsidan direkt. Även här är det fullt ös. Vi kör på och det går bra än så länge.

Barnen mår bra och det känns härligt och ha dem här igen. En lat kväll tog vi. En av pojkarna blev dålig här på kvällen, har skurat golv och tvättat (behöver jag ens nämna spyor). Nu sover han dock och det har varit lugnt ett tag. Själv ska jag bara andas och ta in allt. Jag njuter! Trots magsjuka.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards