Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Trillingmamman - 10 juli 2010 07:00

Idag är det första dagen som vi vaknar som gifta. En ganska overklig känsla. Men det känns otroligt bra. Vi är lyckliga.


Lördag idag. Den 10 juli och exakt 10 dagar kvar tills vi får barn igen. En lika overklig känsla det må jag säga. Och med allt som varit runt omkring och det som komma skall så har man inte hunnit tänka så mycket på det heller. När väl barnet ligger där så kommer känslorna upp som de har gjort tidigare. Och förstår man någonsin att man har blivit mamma? En ganska overklig känsla bara det.


För tio år sedan trodde jag knappast att jag skulle vara gift och ha så många barn. Tänk vad livet vill annorlunda. Finns det mer överraskningar mån tro? Livet lär visa det då vägarna och vägvalen är oförutsägbara.


Jag vet i alla fall att jag kommer att göra allt för att livet ska bli bra för både mig, min man och barnen. Och just idag ser det ljust ut. En dag i taget. Idag som fru och första gången som gift.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards