Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 23 december 2015

God Jul alla

Av Trillingmamman - 23 december 2015 14:27

Ja det var ett tag sen jag bloggade, och ni undrar säkert vart jag har tagit vägen. Har inte haft ork eller lust och skriva helt enkelt.

Det har varit mastiga kurser i skolan och det har gått i ett. Fast jag ser ljuset i tunneln, om en termin är jag klar.

Sen har jag haft det jobbigt personligen men det är också på väg åt rätt håll. Känner mig glad igen trots all julstress inför julafton. I år var jag ute i god tid så nu kan jag lugnt slappa in i det sista. Och handen på hjärtat så känns det riktigt skönt.

Så här såg det ut för ett par dagar sen. Slå in paket är inte så himla roligt.

Fick också en present från personalen i restaurangen på skolan. Blev riktigt glad. Stort tack för er omtanke!

Nu ska jag invänta morgondagen och fylla julklappar under granen. Barnen kommer hem och det blir fullt hus. Ska bli riktigt mysigt. Med det vill jag önska er alla en riktigt God Jul från oss.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

 
 
Ingen bild

annmari

25 december 2015 16:16

Välkommen tillbaka.Hoppas att ditt nya liv börjar efter examen! God fortsättning mer alla.

Trillingmamman

25 december 2015 23:40

Tack

 
Ingen bild

lolia

3 januari 2016 15:46

Har du fått reda på varför du har svälj svårigheter du kan väll inte få i dig då så mycket att äta och dricka då

Trillingmamman

3 januari 2016 18:12

Håller på att utreda det vilket tar tid. Näringsdryckerna jag har ligger på 400 kcal styck så jag får i mig tillräckligt.

 
Ingen bild

lolia

3 januari 2016 21:26

Sama här dricker också näringsdrycker för jag har sån jobbig mag värk har haft det sen i aprill

Trillingmamman

4 januari 2016 19:18

Åh vad jobbigt :-(. Hoppas det blir bättre för dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards