Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg under oktober 2015

Av Trillingmamman - 10 oktober 2015 10:37

Igår hade jag en liten trevlig tillställning hemma av min något försenade 40-års fest. Hade så kul, tack alla för allt. Det måste vi göra om.

Lite förberedelser innan och tända ljus.

Inte alla som har livemusik hemma. Skönsjungande grabbar och tjejer.

Fina presenter fick jag. Tack!

Gott och dricka med.

Idag ser det ut så här men jag tänker inte göra något än på ett tag. Ska slänga mig på sängen och ta igen mig lite till.

Stort tack för en grymt kul kväll!

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Av Trillingmamman - 7 oktober 2015 12:55

En roadtripp till Göteborg för att göra undersökningen på Matstrupslab, Sahlgrenska sjukhuset. Så nu sitter jag här utanför och väntar på min tur.

Gammalt sjukhus. Har nog aldrig varit här förr.

Läskig miljö och hela stället känns läskig. Kanske för att jag är nervös och att det känns som om hela magen är på väg och vända sig ut och in på mig. Självaste undersökningen kommer ta en timme ungefär.... Hua! Aja, det kommer väl gå bra det med.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Av Trillingmamman - 1 oktober 2015 19:40

Så var det torsdag igen och min vecka med barnen. Passade på att göra önskemat som Linn ville ha fast piffade till det lite för småbarnens skull.

Bokstavspasta. Lite lustigt och jag kunde inte motstå och köpa det.

Lite andra ingredienser. Och vips så hade vi tomatsoppa med pasta. Uppskattat var det i alla fall.



Linn ritade lite medan Leon tittade på, grymt koncentrerad. Det roade i alla fall och jag fick göra maten ifred.

Jag passade också på att ta ett långpass nu på kvällen. Så himla skönt att ha kommit igång igen.

Svettigt värre och det blev en runda på 9 km.

Jag och Gabriel tog en selfie när jag kom hem. Han är i alla fall nyduschad, jag på väg in.

Snart är det dags och natta ett gäng goa små. Ska bara hämta andan lite. Är trött men glad.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards