Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg under maj 2013

Av Trillingmamman - 3 maj 2013 20:39

Idag är det exakt tre år sedan jag började skriva här, tiden har gått fort måste jag säga. Nu kommer jag i fortsättningen att blogga på den nya platsen blogg.loppi.se/familjenxl, ni är varmt välkomna dit. Samma Eva som skriver. Ha en fin helg!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 2 maj 2013 19:49

Det blev en lång promenad idag i det fina vädret, passade på att göra ärenden i köpcentrat samtidigt. Lite stressig eftermiddag med lite smått griniga och trötta barn och en middag som behövdes göras tidigare. Det var mindre kul men jag förstår dem då de hade varit ute och haft kul hela dagen. Hade handledning på skolan i samhällskunskap nu på kvällskvisten och är åter hemma igen. Nu väntas bara nattning av de små innan jag kan fortsätta med studierna från igår som jag snart är klar med. Idag är det näst sista inlägget innan jag kör vidare på blogg.loppi.se/familjenxl portal. Känns konstigt att lämna men det kommer att bli bra med den nya, ingen tvekan om den saken.


Nu är det dags, plikterna kallas, barnen är smått trötta och behöver lägga sig.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 1 maj 2013 19:26

Vilket strålande väder det har varit idag, tror bestämt också att det stramar lite i ansiktet. Har varit ute i ett par timmar och faktiskt njutit en hel del av det fina vädret, även om jag också gjort nytta. Barnen har varit på gott humör också. Första maj och det är nu rätt månad äntligen, om tjugo dagar smäller det och som jag har längtat. Då bär resan av med min syster Anna till Zakynthos i en vecka. Ornade med pass igår då jag insåg att det kommer vara en hel del röda dagar framöver, bra att titta i almanackan ibland. Fick eld i baken kan man säga.


Är helt slut just nu och kommer säkerligen att somna tidigt ikväll, finns risk för det. Först ska jag göra skolarbete så gott jag kan, har mest läsa på schemat så det ska nog gå bra. Fyller på med kaffe och hoppas att det hjälper mig att hålla mina blå uppe. Hoppas ni fick ett trevligt firande igår, här var det lugnt och skönt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards