Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Trillingmamman - 17 juli 2014 08:41

Igår laddade vi om med bad. Det blev ett besök vid det nya badet i Bolougner. Hyfsat varmt, inte så mycket folk och väldigt fint.

Barnen klagade inte kan jag säga. De skuttade runt och blötte ner sig allihop.

Själv doppade jag fötterna och det var underbart. Badkruka som jag är.

Senare på eftermiddagen gick jag och grannen lila spåret på Billingen. I ett snabbt tempo.

Massor med backar var det. Även om vi bara gick så känns det i kroppen idag. Skönt!

Vackert är det och jag älskar naturen där uppe. Fridfullt och det får en att ladda batterierna rejält.

Mina skor håller som sagt på att säga upp sig. Har kollat in ett par som jag vill ha. Asics GT 3000. Snygga och bra, härlig kombination. Bara priset som suger.

Kostar bara 1800 kr.

Idag ser vädret helt underbart ut. Blir nog bad idag med. Laddade ordentligt igår och jan nog ladda idag med utan problem. Sen blir det en jobbhelg för min del. Ha en fin dag alla!


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards