Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Trillingmamman - 25 december 2015 23:48

Som ni vet så brottas jag fortfarande med mina sväljsvårigheter. Någon julmat har det inte varit på tal om tyvärr, men det har gått bra ändå. Måste säga att julen har varit toppen i år, barnen nöjda och trevligt sällskap av Linns farmor och pappa som är nere på besök. Fick en bok som jag började läsa och det var verkligen en aha-upplevelse.

Som att läsa om sig själv.

Vi har bara tagit det lugnt, spelat spel bland annat.

Star Wars Monopol som var riktigt kul och annorlunda mot vanligt Monopol.

Fick även fina julklappar. Tack så hjärtligt för dem!

En kaffebryggare med timer som jag har varit utan ett bra tag. Blev jätteglad!

Barnen är också nöjda och glada efter firandet. Känns skönt för min del med. Nu sover alla gott och jag ska vara social och trevlig med mina gäster ett tag till.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards