Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Trillingmamman - 11 juni 2015 08:42

.... får man göra en annan dag. Har skjutit upp städningen och gjort andra roligare saker. Shoppat och umgåtts med vänner. Börjar känna svetslågan där bak, gäster kommer redan ikväll, Linns pappa och farmor i och med att det är skolavslutning i morgon.

Bara att lägga på ett kål och ta tjuren vid hornen. Trillingarna ska på utspark på förskolan alldeles strax, sen efter det drar vi hemåt. Nu börjar min barnvecka med vilket ska bli otroligt mysigt igen.

Solen lyser och det är varm ute. Njuter av det kan jag säga. Inte helt fel att vara föräldraledig. Det kommer givetvis varvas med jobb men jag kan ändå inte låta bli att känna mig privilegiad denna sommar. Bara att suga åt sig och njuta av stunderna.

Nu måste jag göra i ordning ett gäng huliganer.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards