Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Trillingmamman - 17 mars 2011 18:56

Vilken överraskning jag fick idag när jag gick in och läste bland mina kommentarer. Ett inlägg med orden:


Du är nominerad i ”Föräldrer bloggar” i Bloggplatsen Award 2011!


Vad roligt, TACK! Ja och ni som känner för det får självklart gå in där och rösta på mig.



  


Idag blev det ett litet eldprov för trillingarna. Jag och grannen gick till en lekpark lite längre bort så jag provade med att trillingarna skulle få gå dit och att jag bara hade Julie i vagnen. Som tur var så är det ingen bilväg utan bara gångväg dit. För det blev lite som jag trodde. En sprang iväg långt före, en hittade sina egna stigar och inte på gångvägen och en var väldigt långsam. Som tur var så hjälpte grannen mig. Inget kaos men ändå fullt upp. Det var betydligt lättare på hemvägen då de gick mer i samlad trupp. Hur som haver så hade vi en härlig lång stund ute i vårsolen.


Igår var det humor på hög nivå med. Lyckades till slut koppla in allt på Wii och givetvis så fastnade jag ett tag framför det också. När klockan var halv ett på natten så måste jag ha somnat ståendes eller nåt. Minns inte hur jag kom i säng riktigt. Vaknade av en jollrande Julie och Isac som snarkade i mitt öra. Känner mig ganska mör och trött idag men kommer ändå prova lite spel ikväll, kan inte låta bli. Dock inte så långt in på natten. Det är en dag i morgon också.


Ha en underbar kväll alla!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




 



Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards