Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Trillingmamman - 21 mars 2011 20:17

Saknade solen idag. Så fort man försökte sätta foten utanför så höll man bokstavligen på att blåsa bort. Inget roligt väder alls och det blev inget av att gå ut. Men det fanns massor att sysselsätta sig med inne som tur var så det led ingen nöd på oss. Har en 500-arks pappershög med teckningar. Hoppas ändå att vädret blir bättre i morgon. Som sagt, jag saknar solen...


 

Har känt mig lite ur form idag för övrigt. Trots många timmars sömn så har jag varit extremt trött. Har också lite ont på höger sida i ryggen och det strålar ner i höger ben. Skitskönt! Men det släppte lite nu när jag låg på spikmattan en stund. Men inte helt bra. Förmodligen så har jag legat konstigt i natt. Har inte kunnat röra på mig som jag velat riktigt men ibland får man inse sina begränsningar. Syftar då på stegen som jag går ihop dagligen till stegtävlingen. Får ta igen det när maken kommer hem.


Upptäckte en rolig sak idag som jag helt enkelt inte har sett över huvud taget. Hur jag nu kan ha undgått att inte se det är ett mysterium. Lite roligt faktiskt så jag var tvungen att fota det.


 


Vad hände med ljuset egentligen? Ser lite hängig ut och lite som jag känner mig. Ingen idé att tända det där ljuset.


Ska slöa lite framför tv:n en stund. Och känner jag mig rätt så kommer jag somna tidigt.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards