Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Trillingmamman - 3 maj 2012 09:18

Vilket väder det var igår, tror temperaturen mätte upp mot 20 grader. Lunchen tillbringade vi ute och givetvis var det grilla på menyn. Barnen var glada och sprang omkring som bara den barfota och i t-shirt. Det är lycka det.




Lucas plockar blommor till mig.




Alexander med Batmanbilen.




Gunga på alla möjliga sätt var också kul tyckte Lucas.




Kvällen avslutades med trevligt besök av tjejkompisarna. Här är jag och bästa Mia.




Och Kerra, tack för många skratt.




Fina Cilla. Tack för igår.


Himla trevligt var det. Är lite trött men det är självförvållat. Som tur är så är barnen lugna och leker så fint. Solen lyser även idag så det blir favorit i repris till lunch, grilla. Ska bättra på solbrännan medan solen är här, hörde att det skulle bli dåligt väder till helgen igen. Just nu så är det avlägset för min del och jag tar dagen som den kommer. Ska njuta som bara den.


Fick en body till Leon av Mirka, tack underbara! Himla fin är den och som klippt och skuret för lille mannen.




Nu ska jag ta mig ett stort glas vatten och öppna balkongdörren. Ha en underbar torsdag ni alla!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


             

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards