Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Trillingmamman - 11 maj 2012 10:58

Jag vaknade av att Alexander stod vid min sida, och han luktade curry. Så jag anade att buset låg i luften. Men nu var det inte Alexander som var "boven" utan ingen mindre än Gabriel. Jag har onekligen en kock i familjen. Kunde inte bli arg då hans avsikt inte var att stöka ner utan baka. Han hade sett en bild på mjölpåsen på cocosbollar och ville så gärna ha det.




Sen att ingredienserna var lite annorlunda är en annan historia. Men allt var på spisen så koncentrationen över det han gjorde fanns definitivt.




Gott! Fiskpinnar, créme fraiche, makaroner och till och med köttbuljong fanns med.




Och en macka med strössel och hamburgerdressing på.


Hans kreativitet är det inget fel på. Lovade honom att vi skulle baka cocosbollar idag. Så det är bara att bege sig till affären efter lunch. 



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


   

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards