Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Trillingmamman - 10 juli 2012 22:02

Nu så kommer det lite bilder från Power Big Meet i Västerås. Låter bilderna tala lite med en kommentar till.


 


Himla snygg lack måste jag säga. Även om lila inte riktigt är min färg. Men jobbet på bilen, oj oj oj.


 


En annan udda bil som var mattsvart och med detta arbete på motorhuven. Lika häftigt det med.


 


På marknaden kan man hitta grejer, som den här "nya" bilradion till exempel.


 


Raggartärning är ju ett måste, och med en wetlook.



Thomas smygfotade mig, lite glad i hatten.


 


Här har vi vår plats på campingen.


 


En helg går fort och söndagen kom då det var dags att klippa banden.


Kan summera hela helgen med att det var roligt, som alltid. Fick den fina chansen och träffa på nya, underbara människor med. Fina bilar i massor, bränt gummi, bensin, olja och avgaser. Dimman låg tät över Västerås.


Kontrasten är stor och nu är man åter hemma i vardagen igen. Men dosen behövdes för att ladda om batterierna.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards