Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Trillingmamman - 17 juli 2012 20:58

Har varit i gasen lite nu på eftermiddagen och kvällen och städat lite, eller mycket. Har en del kvar men tar det löpande i morgon där det behövs. Vila känner jag att kroppen skriker om just nu och tänker därför inte lyfta ett finger mer ikväll.


Vädret har varit bra konstigt idag, ena minuten strålande sol för att sedan gå över till regn som öser ner. Ute har vi kunnat vara i stort sett hela eftermiddagen (lyckades pricka in solen efter lunchen). Tack och lov för det, barnen har varit duktigt rastlösa inomhus.


I morgon får jag besök av en kär vän sen många år tillbaka, Jennie. Ser verkligen fram mot och få träffa henne igen för nu var det ett bra tag sen sist. En god och trevlig pratstund och lite mat kommer det att bli. Planerar lite i huvudet med för på fredag så fyller min goa tjej Julie två år, tänk vad tiden går fort. Baka tårtor blir det i två olika färger, lite godis och paket förstås. Mer behövs inte. Kalas är hon för liten för än så tårta och paket duger fint. Många roliga saker som händer den här veckan. Kan behövas efter lite motgångar.


Nu ska jag kliva ner i ett bad och bara vara.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 17 juli 2012 10:05

Underbart, inte en dag försent. Nu slipper man MMS-inlägg. Nu kan jag blogga på resande fot utan problem. Tack Bloggplatsen.

Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards