Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Trillingmamman - 24 februari 2013 19:10

Så var den här helgen förbi och fort gick det. Igår var jag och Thomas på Stiftelsen som spelade nere på Valhall och de var iktigt bra live. Konserten slutade hyfsat tidigt också så det blev inte så sent. Vi fick ett sms precis när vi var på väg därifrån och det visade sig att Gabriel hade spytt hemma, och han fortsatte med det efter det att vi kom hem för att sedan hålla på hela natten. Så vi är lite trötta idag Thomas och jag. Nu mår Gabriel bättre men man vet inte om någon annan kommer efter, vi hoppas förstås inte på det men magsjuka kan vara lite lurigt. Om inte annat otroligt smittsamt. Vi hann i alla fall gå på konserten.


Nu har jag lite arbete som väntar med att göra om min svenska uppsats som inte blev så lyckad. Hoppas att jag kan göra det utan avbrott. Sen är det bara att invänta morgondagen, ny vecka med nya tag.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards